Πολιτική Αποστολών
Έξοδα Αποστολής – Δωρεάν παράδοση:
Για παραγγελίες εντός του πολεοδομικού συγκροτήματος της Αθήνας, δεν χρεώνεστε μεταφορικά έξοδα. Η διανομή γίνεται από υπάλληλό μας ύστερα από συνεννόηση μαζί σας. Προς το παρών εξυπηρετούμε μόνο παραγγελίες εντός νομού Αττικής.
Για παραγγελίες εξωτερικού, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
Ημερομηνίες και ώρες παράδοσης
Για τις παραγγελίες που καταχωρούνται μέχρι τις 14.00 από Δευτέρα έως Παρασκευή (εφόσον είναι ημέρα εργάσιμη), τα προϊόντα θα ετοιμάζονται και θα παραδίδονται το αργότερο μετά από 4 εργάσιμες ημέρες.
Οι παραγγελίες που καταχωρούνται μετά τις 14.00, θα παραδίδονται το αργότερο μετά από 5 εργάσιμες ημέρες.
*Ειδικότερα για τις παραγγελίες που αποτελούνται από ζωντανά φυτά και όχι διατηρημένα, ενδέχεται να καθυστερήσει η παράδοση τους για αποστολή γιατί τα φυτά αυτά δεν βρίσκονται σε απόθεμα στην αποθήκη μας και επιλέγουμε κάθε φορά να κάνουμε σχολαστική επιλογή ώστε να παραλάβετε άρτια και υγιή φυτά . Σε αυτές τις περιπτώσεις το ανώτερο χρονικό όριο για τις παραδόσεις προς αποστολή, μπορεί να φτάσει τις δέκα ημέρες.
Παραδόσεις πραγματοποιούνται καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας από τις 09:00 έως τις 19:00.
Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να γίνει η παράδοση της παραγγελίας του πέραν από τους χρόνους παράδοσης που ισχύουν στο ηλεκτρονικό κατάστημα, το μέγιστο χρονικό περιθώριο είναι 7 ημέρες από την ημέρα που ολοκληρώθηκε η παραγγελία. Σε περίπτωση που το χρονικό περιθώριο υπερβεί το διάστημα αυτό, η παραγγελία θα παραδοθεί με τις τιμές λιανικής που ισχύουν την ημέρα της αποστολής των προϊόντων.
Καθυστέρηση Παραγγελίας
Η τυχόν καθυστέρηση της παραγγελίας σας μπορεί να οφείλεται σε έναν από τους παρακάτω λόγους:
- Σε περιόδους αιχμής (π.χ. Χριστούγεννα, Πάσχα, Απόκριες).
- Κατάθεση Σε Τράπεζα
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας και την ταχύτερη αποστολή της παραγγελίας σας, παρακαλούμε στείλτε μας στο sales@flowercity.gr την απόδειξη πληρωμής που θα αναγράφεται ο κωδικός παραγγελίας και το ονοματεπώνυμο που δόθηκε κατά την δημιουργία της.
Για να ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής των προϊόντων έπειτα από κατάθεση σε τράπεζα, θα πρέπει να εμφανιστεί στον λογαριασμό της εταιρίας το ποσό που κατατέθηκε και να γίνει ταυτοποίηση των στοιχείων. Η συγκεκριμένη διαδικασία απαιτεί τη συμβολή της εκάστοτε τράπεζας και για το λόγο αυτό ενδέχεται να καθυστερήσει η διαδικασία αποστολής των προϊόντων.
- Ο προμηθευτής καθυστέρησε να στείλει το προϊόν
Προκειμένου να σας προσφέρουμε ποικιλία και ανταγωνιστικές τιμές παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας και πρώτες ύλες από μια μεγάλη λίστα προμηθευτών, Ελλήνων και ξένων. Συμβαίνει όμως πολλές φορές μια παραγγελία να καθυστερήσει στο τελωνείο ή στην μεταφορά του. Σε τέτοιες περιπτώσεις επικοινωνούμε μαζί σας και σας ρωτάμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς το συγκεκριμένο προϊόν ή αντικαθιστώντας το με κάποιο άλλο που θα σας προτείνουμε. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.
- Το προϊόν που έχετε παραγγείλει έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο
Στα προϊόντα που διατίθενται μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα πολλές φορές παρατηρείται το φαινόμενο κάποιος προμηθευτής να ανακοινώσει απροειδοποίητα ότι καταργεί κάποια προϊόντα. Και σε αυτή την περίπτωση άνθρωπος της εταιρίας μας θα επικοινωνήσει μαζί σας, προκειμένου να σας δώσει εναλλακτικές λύσεις.
- Όταν συμβαίνουν ακραία καιρικά φαινόμενα ή απεργίες και γενικά σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας που επηρεάζουν την ομαλή μεταφορά και παράδοση.
- Τέλος, σε κάθε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επικοινωνία μαζί σας (τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) για την αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων , σχετικά με την παραγγελία σας ή με την πληρωμή της .